EKSPERTER MED INNSIKT OG VITEN OM
KUNDESERVICE

VI ER DIN RÅDGIVER TIL BEDRE

KUNDESERVICE OG KUNDEOPPLEVELSER

HVA KAN VI HJELPE DEG MED?

Kundeservice har aldri noen gang vært viktigere.


Som din fortrolige rådgiver har vi som målsetting å hjelpe deg og din virksomhet ti å bygge sterkere relasjoner til dine kunder, medlemmer eller brukere.

Dette gjør vi sammen ved å sette mål – og nå mål – for å  bedre alle aspekter ved kundereisen.

God kundeservice og gode kundeopplevelser er grunnmuren i sterke og varige og verdifulle relasjoner.

Steinar-1a.png
rune-bertelsen.jpg

Rune Bertelsen
Administrerende direktør

Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
Sparebank 1 Kundesenter

Roald-Gjelsten.jpg

Roald Gjelsten
Global director Customer Service

Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
Autostore

anita-østerbø.jpg

Anita Østerbø
Kundeservicedirektør

«Vi valgte å gjennomføre CT Revisjon for å få råd og innspill på hvordan vi kan utvikle oss videre. Analysen ble gjennomført på en god måte, og rapporten var klar på rekordtid. Presentasjonen for ledergruppen skapte stort engasjement, og gav oss ny innsikt i sammenhengene i kundeservice. Vi fikk gode konkrete forbedringsforslag, som vi vil ta tak i. Vi anbefaler CT Barometer til alle kundeservice-organisasjoner som ønsker å bli bedre»

 

Bruk meg gjerne dersom noen ønsker å snakke med meg direkte, jeg er deres beste ambassadør.
 Sparebanken Vest

HVORFOR VELGE OSS?

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

Bjarte.png

CUSTOMERTRENDS
CT VERDI
VERDISKAPING I DIN VIRKSOMHET

Lurer du på hvordan kundeservice bidrar til verdiskapningen i din virksomhet?

Er du nysgjerrig på hva du bør gjøre for å øke denne verdiskapingen, og trenger du et konkret tall på verdiskapningen i kundeservice til strategiske diskusjoner? Vil du vite om om dere bør satse mer eller mindre på kundeservice?

Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Verdi. 

CUSTOMERTRENDS
CT MENTOR
ENSOMT SOM LEDER?

Synes du av og til det er ensomt å være leder for kundeservice?

Kunne du tenke deg en fortrolig samtalepartner å diskutere utfordringer med?

Trenger du en dyktig mentor med lang erfaring som kundeserviceleder? 


Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Mentor.

Steinar-1c.png

CUSTOMERTRENDS
CT REVISJON
HVOR GOD ER DU ?

Lurer du på hvor god din kundeservice egentlig er?
Trenger dere konkrete innspill på hva dere bør gjøre for å utvikle kundeservice dit dere ønsker?
Vil du å involvere organisasjonen for å samle strukturerte innspill fra de som «sitter med skoene på»?
Vil du ha innsikt i hva de «andre» gjør for å bli best?

Om svaret er «ja», så er løsningen CT Barometer.

ssssd.png

CUSTOMERTRENDS
CT NETTVERK
BEMANNINGSPLANLEGGING

Bemanningsplanlegging (WFM) er vanskelig, og det er vanlig at det ikke er andre i organisasjonen å sparre med. Det kreves innsikt, nøyaktighet og lang erfaring for å bli god.

CustomerTrends har etablert en nettverksgruppe for bemanningsplanleggere. Ved å dele erfaringer og innsikt kan vi sammen øke kompetansen til den enkelte, og heve kvaliteten på bemanningsplanlegging i Norge.

CUSTOMERTRENDS
CT BENCHMARK
MÅL DIN KUNDESERVICE

Ønsker du å sammenligne din kundeservice med andres?

Vil du vite om dine åpningstider, bruk av teknologi eller annet er på nivå med det andre virksomheter tilbyr?

Vil du vite hva standarden i markedet er før du beslutter hva dere skal fokusere på i videre utvikling?

 

Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Benchmark.

benchmark.webp
hand-of-business-man-stopping-falling-domino-piece-2022-01-04-03-14-40-utc.jpg

CUSTOMERTRENDS
CT COST CUT
REDUSER KOSTNADENE DINE

Ønsker du å redusere kostnadene i kundeservice, uten at det går ut over kundetilfredshet?

Vil du ha innspill fra noen som virkelig forstår kundeservice?

Trenger du bistand fra erfarne personer som har «hatt skoene på», og som er allergisk mot urealisme? 
 

Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Cost cut.

CUSTOMERTRENDS
CT CONSULTING
EKSPERTER PÅ KUNDESERVICE

Har du behov for ekstern bistand fra eksperter på kundeservice?

Trenger du hjelp fra konsulenter som virkelig forstår kundeservice?

Vil du ha innspill fra personer som har «hatt skoene på»?

Vil du ha tilgang på bistand fra personer med nettverk som omfatter Nordens beste kundesentre?


Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Consulting.

speaker-giving-a-talk-on-corporate-business-confer-2021-08-29-16-27-11-utc.jpg

CUSTOMERTRENDS
PODCAST
FRA KUNDESERVICEAVISEN.no
Dette er vår CT Podcast Free side, hvor du jevnlig får  smakebiter fra våre podcaster. 
Ønsker du full tilgang til alt vårt materiale, så kan du kikke på våre abonnementssider her >>>


20.12.2021 Ledelse og organisasjonsutvikling

Hva er en god dag på jobben som leder for ett av Norges aller største kundesenter, og hvordan arbeider man for at flest mulig dager skal bli gode? Disse spørsmålene diskuterer jeg med Anna Måsender som er direktør for Customer Service Consumer i Telenor.  



12.12.2021 Visuell kundeservice

Når kundeserviceagenten kan se både kunden og kundens omgivelser så åpner dette for helt nye måter å drive kundeservice på. Kunden kan bistås i å løse komplekse oppgaver fra distanse på en helt ny møte, og kundesenteret kan påta seg flere spennende oppgaver. Ukens gjest , Thomas Rødseth fra...



12.12.2021 Hva er god kundeservice? - en smakebit

I denne episoden har jeg besøk av Trine Rode Kristiansen fra Kundeserviceskolen. Vi definerer begrepet god kundeservice og snakker om hva som skal til for å levere god kundeservice til kundene over tid. Dette er episoden for deg som trenger litt påfyll i en hektisk kundeservicehverdag. Bli...

CUSTOMERTRENDS - RAPPORT

Lær av de beste!

Hva skal til for å lykkes innen kundeservice?
 

  • Er det slik at de beste virksomhetene er de som jobber mest systematisk med tiltak for å få opp løsningsgraden i første kontaktpunkt?

  • Er kundeservicetilfredshet viktigste måleparameter?

  • Har veldrevne kontaktsentre lavere sykefravær?

  • Er det slik at de beste virksomhetene leder an innen digitalisering og er først ute med å ta i bruk chatbots?

Rapporten er laget for å hjelpe deg og din virksomhet til bedre resultater innen kundeservice.