Lett å gjøre rett
Ny podcast! I denne episoden har Bjarte besøk av avdelingsdirektør, Monica Nyhagebråten. Hun har etter en suksessfull kundeservice...
Les kundeserviceavisen.no i sommer!
Det er nyttig å holde seg oppdatert. Les kundeserviceavisen.no i sommer. Et av områdene vi har sett på den siste tiden er sikkerhet i...
Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet
Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår...
Kundereisen - første steg til gode kundeopplevelser
Reidar Skorpen fra SeeYou er gjest hos Bjarte i denne episoden. Han deler fra sin erfaring om prosessen fra en kunde blir interessert i...
God respons på kundeserviceavisen.no
Gode tilbakemeldinger på avisen. Mer enn 80 saker publisert. Ta en titt.
High-end kundeservice
Dagens gjest, Elisabeth Giske, leder Private Banking Direct i Nordea. Det er enheten for bankens mest formuende kunder, som har både høye...