top of page

Rapporter

Scenariostudie KS2021

Hvordan blir fremtidens kundeservice? 


Vi innhenter og gjør tilgjengelig data som kan være til hjelp for å finne ”beste praksis i forhold til dagens drift”, men også data som vil være til støtte i videre utvikling, forstå effekten av trender m.m. 
Rapporter
Bestilling av KS2021


Pris:
Kr. 11 990,- 

Har du utført vår spørreundersøkelse? 
 
Gjennomfører du den vil du få 50% avslag i prisen på rapporten.
Bestill KS2021

Stor interesse for - Kundeservice mot 2021

Vi har gått målrettet til nøkkel- og kontaktpersoner innen kundeservice i Norge for å få gode innspill og tanker rundt utviklingen innen kundeservice området de neste årene.
Da flere har bedt om å få en utsettelse på undersøkelsen har vi satt ny svarfrist til primo august. Dette betyr at analysearbeidet vil utsettes, og rapporten vil ferdigstilles i løpet av august. 
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
 
Sommerhilsen fra
CustomerTrends AS
Delta i vår undersøkelse

Takk for din forespørsel.

Delta i vår undersøkelse

Deltar du i vår spørreundersøkelse, så kan vi tilby deg vår rapport Scenariostudie KS 2021 til halv pris.

Undersøkelsen tar i underkant av 30 minutter og består av ca. 50 spørsmål. 
bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil og kan ikke tilby bindende tilbud på vegne av Customer Trends. Imidlertid skal jeg gjøre mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?