top of page
Rapporter
Scenariostudie KS2021
Hvordan blir fremtidens kundeservice?
Vi innhenter og gjør tilgjengelig data som kan være til hjelp for å finne ”beste praksis i forhold til dagens drift”, men også data som vil være til støtte i videre utvikling, forstå effekten av trender m.m.
Bestilling av KS2021
Pris:
Kr. 11 990,-
Har du utført vår spørreundersøkelse?
Gjennomfører du den vil du få 50% avslag i prisen på rapporten.
Stor interesse for - Kundeservice mot 2021
Vi har gått målrettet til nøkkel- og kontaktpersoner innen kundeservice i Norge for å få gode innspill og tanker rundt utviklingen innen kundeservice området de neste årene.
Da flere har bedt om å få en utsettelse på undersøkelsen har vi satt ny svarfrist til primo august. Dette betyr at analysearbeidet vil utsettes, og rapporten vil ferdigstilles i løpet av august.
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
Sommerhilsen fra
CustomerTrends AS
Delta i vår undersøkelse
Deltar du i vår spørreundersøkelse, så kan vi tilby deg vår rapport Scenariostudie KS 2021 til halv pris.
Undersøkelsen tar i underkant av 30 minutter og består av ca. 50 spørsmål.
bottom of page