top of page
Utvikling av kundeservice
GRATIS!
Les de 10 første sidene av rapporten her...>
Kundeserviceundersøkelsen KS 2021
Vi har lenge lurt på hvordan fremtiden blir for kundeservice.
Når overtar robotene, når blir chat en større kanal enn telefon og hva er forventningene til fremtidens kunder?
Vi har lett etter rapporter og analyser, men fant aldri noe som omhandlet Norge og det norske markedet.
Dette måtte vi gjøre noe med, og nå er rapporten klar.
Vi har stilt ledende eksperter på kundeservice 50 spørsmål, og skrevet en utfyllende rapport på 69 sider. Rapporten er delt inn i 10 kapittler som for eksempel trafikkfordeling, fremtidens kunde, medarbeidere, teknologi og innovasjon. Hvert eneste spørsmål begrunnes, svarene presenteres både grafisk og skriftlig og svarene kommenteres.
Er du fremdeles usikker på om rapporten er noe for deg?
Ta gjerne kontakt med oss på
post@customertrends.no
Stor interesse for - Kundeservice mot 2021
Vi har gått målrettet til nøkkel- og kontaktpersoner innen kundeservice i Norge for å få gode innspill og tanker rundt utviklingen innen kundeservice området de neste årene.
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
Hilsen fra
CustomerTrends AS
bottom of page