• Steinar B. Christensen

113 - krevende samtaler om liv og død



"Har du veldig vondt et sted. Må du ringe 1-1-3. Hvis et liv kan gå tapt. Må du ringe veldig kjapt".


I vår nyeste podcast episode har vi besøk av seksjonsleder Inger Lise KristiansenAMK Tromsø ved Universitetssykehuset i Nord-Norge.


Hun forteller om hvordan de arbeider med rekruttering, trening, samtaleinnhold, de-brief og ledelse i en jobb hvor operatørene har minst én samtale hvor det står om liv og død på hver eneste vakt.


I NRK doku-serien 113 ble vi kjent med ambulansepersonalet ved AMK, men vi hadde lyst til å vite mer om heltene som arbeider på telefon. Alle som arbeider med kundeservice har noe å lære av hvordan de med telefonen som verktøy arbeider målrettet for å bli bedre.


Få en smakebit på podcasten her.

17 views
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring