• Steinar B. Christensen

Håndteringen av koronakrisen


EPSI Rating har i dag publisert resultatene fra en ny måling som gir tilbakemelding på hvor tilfredse vi er med håndteringen av koronakrisen. Her får myndighetene, helsevesenet og andre tjenesteleverandører klare tilbakemeldinger fra oss nordmenn om hvordan de har håndtert situasjonen, og hvordan utviklingen har vært i perioden mars til mai.

Våre nye helter

Helsevesenet og dagligvarebransjen får fremdeles gode tilbakemeldinger på hvordan de har håndtert den utfordrende konronakrisen. I så måte er butikkansatte og helsepersonell blitt våre nye helter. Myndighetene og Regjeringen har hatt størst fremgang siden målingen i mars. Les mer om detaljene i studien her:

https://epsiratingnorway.mynewsdesk.com

Abonnér på innsikt og viten

For kun 500 kroner per måned vil du motta nyttig innsikt og viten, rapporter, analyser, artikler, podcaster og mye annet som vil være til hjelp i din travle og krevende hverdag. Det er ikke noe å nøle på. Tegn et abonnement i dag!

https://www.customertrends.no/abonnement

32 views
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring