top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Hvordan bli best på kundeservice?

Hva er hemmeligheten bak suksess i kundeserviceundersøkelsen KSIndeks? Hva gjør de aller beste, og hvordan gjør de det? Dette er spørsmål som Kantar i samarbeid med Customer Trends ønsker å finne ut av. Vi har startet å arbeide med rapporter hvor vi intervjuer ulike vinnere for å få helt konkrete svar på hva man bør gjøre for å bli god på de største utfordringene i kundeservice. De utvalgte overskrifter er kundetilfredshet, løsningsgrad, sykefravær og chatbots. Vårt mål med arbeidet er at det skal bidra til å forbedre norsk kundeservice til glede for kunder, ansatte og eiere. Vi arbeider målrettet for å ha rapportene ferdige høsten 2019.

Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller kommentarer

Kantar og Customer Trends

87 views

Recent Posts

See All

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page