top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese
  • Writer's pictureadmin

Hvordan bli best på kundeservice?

Hva er hemmeligheten bak suksess i kundeserviceundersøkelsen KSIndeks? Hva gjør de aller beste, og hvordan gjør de det? Dette er spørsmål som Kantar i samarbeid med Customer Trends ønsker å finne ut av. Vi har startet å arbeide med rapporter hvor vi intervjuer ulike vinnere for å få helt konkrete svar på hva man bør gjøre for å bli god på de største utfordringene i kundeservice. De utvalgte overskrifter er kundetilfredshet, løsningsgrad, sykefravær og chatbots. Vårt mål med arbeidet er at det skal bidra til å forbedre norsk kundeservice til glede for kunder, ansatte og eiere. Vi arbeider målrettet for å ha rapportene ferdige høsten 2019.


Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller kommentarer

Kantar og Customer Trends

88 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page