• admin

Hvordan bli best på kundeservice?

Hva er hemmeligheten bak suksess i kundeserviceundersøkelsen KSIndeks? Hva gjør de aller beste, og hvordan gjør de det? Dette er spørsmål som Kantar i samarbeid med Customer Trends ønsker å finne ut av. Vi har startet å arbeide med rapporter hvor vi intervjuer ulike vinnere for å få helt konkrete svar på hva man bør gjøre for å bli god på de største utfordringene i kundeservice. De utvalgte overskrifter er kundetilfredshet, løsningsgrad, sykefravær og chatbots. Vårt mål med arbeidet er at det skal bidra til å forbedre norsk kundeservice til glede for kunder, ansatte og eiere. Vi arbeider målrettet for å ha rapportene ferdige høsten 2019.

Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller kommentarer

Kantar og Customer Trends

0 views
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring