top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Spennende samtaler om kundeservice


I juni lanserer CustomerTrends AS en abonnementsløsning. Et viktig tilbud til abonnentene blir interessante podcaster med kundeservice som tema. Bjarte Lyssand i CustomerTrends har allerede gjennomført over 20 interessante samtaler med spennende personer innen kundeservice i Norge og Danmark.

Hvordan blir du mottatt når du henvender deg om en podcast samtale med kundeservice som tema Bjarte?

«Responsen har vært overveldende. Jeg har enda ikke fått nei fra en eneste person jeg har vært i kontakt med. Snarere tvert imot. Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger, og alle jeg har spurt har med glede stilt opp».

Så det er mange som ønsker å dele erfaringer og tips der ute i kundeservice Norge?

«Ja, det kan du si. Vi i CustomerTrends har jo etablert selskapet for at sentrale nøkkelpersoner i bransjen skal dele innsikt og viten, og podcast er en kompakt, effektiv og litt uhøytidelig måte å gjøre det på. Jeg er heldig som får komme litt innpå de personene som deltar, blir litt bedre kjent med dem og den bedriften de jobber i. Det er mange spennende mennesker som har mye nyttig å dele med andre».

Er det vanskelig å finne interessante og aktuelle tema for samtalene?

«Nei, det er jo så utrolig mange tema å ta av, og store tema som «ledelse» kan jo belyses fra så mange sider. På toppen av det hele har vi jo Corona situasjonen som har gitt helt nye utfordringer for å lede og drifte kundeservice de siste månedene. Fjernledelse og hvordan jobbe på hjemmekontor er jo blitt aktuelle tema for langt flere på kort tid. Jeg har jobbet lenge med kundeservice i Danmark, og har også spilt inn flere episoder med danske ressurspersoner som ser på kundeservice med litt andre briller.»

Hvor ofte vil abonnentene få høre en ny podcast sending fra deg fremover?

«Når vi lanserer abonnementsløsningen, så vil vi laste opp en del episoder som abonnentene vil få tilgang til umiddelbart. Deretter er tanken å publisere minst en podcast i måneden, og i starten kanskje to.»

Og de som ikke abonnerer, hvordan vil de få vite om podcastene?

«Planen er å legge ut noen episoder som alle kan lytte til på nettsiden vår, og forhåpentligvis vil man ønske mer og tegne et abonnement hos oss. Det vil ikke koste så mye i måneden, og med alt det andre innholdet vi planlegger for abonnentene, så håper vi at mange vil vurdere dette som en verdifull kilde til viten og innsikt.

Vi kan røpe at det kommer spennende podcaster med lederne for kundeservice i selskap som Sbanken, IF, Fjordkraft, Nordea, kundeserviceprisen-vinnerne i Get Mobil, og mange, mange flere. Gled dere!

131 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil, men jeg gjør mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?