Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2018 by CustomerTrends AS


Personvernerklæring

Våre rapporter

KSInsight #01 - Lær av de beste!

Vi ønsket å finne ut hvordan de beste kundeservicevirksomhetene drives, hva de fokuserer på og jobber med for å levere gode kundeopplevelser. Vi har intervjuet seks av landets ledende kundeservicevirksomheter for å finne svar på dette.

Kjøp rapporten her.

KS 2021 - Utvikling av kundeservice

Hvordan blir fremtiden for kundeservice i Norge?

 - Når overtar robotene?
 - Når blir chat en større kanal enn telefon?
 - Hva er forventningene til fremtidens kunder?

Dette er eksempler på de 50 spørsmålene ledende eksperter på kundeservice har svart på, og grunnlaget for rapporten.

Kjøp rapporten her

Stor interesse for - Kundeservice mot 2021

Vi har gått målrettet til nøkkel- og kontaktpersoner innen kundeservice i Norge for å få gode innspill og tanker rundt utviklingen innen kundeservice området de neste årene.
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
 
Hilsen fra
CustomerTrends AS