Våre produkter

Bestillingsskjema
Våre produkter og tjenester

Takk for din henvendelse

Skjermbilde 2019-12-17 14.55.17.png

KSInsight #01 - Lær av de beste!

Vi ønsket å finne ut hvordan de beste kundeservicevirksomhetene drives, hva de fokuserer på og jobber med for å levere gode kundeopplevelser. Vi har intervjuet seks av landets ledende kundeservicevirksomheter for å finne svar på dette.

Lytt til våre en av våre aktuelle podcaster. 


Vi legger jevnlig ut podcaster til våre abonnenter, med tema innen kundeservice, medarbeidere, kundetilfredshet etc.


Få en smakebit her
CT PODCAST >>>

 

Podcast-Header-3.jpg

KS 2021 - Utvikling av kundeservice

Hvordan blir fremtiden for kundeservice i Norge?

  • Når overtar robotene?

  • Når blir chat en større kanal enn telefon?

  • Hva er forventningene til fremtidens kunder?

Dette er eksempler på de 50 spørsmålene ledende eksperter på kundeservice har svart på, og grunnlaget for rapporten.

Stor interesse for - Kundeservice mot 2021

Vi har gått målrettet til nøkkel- og kontaktpersoner innen kundeservice i Norge for å få gode innspill og tanker rundt utviklingen innen kundeservice området de neste årene.
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
 
Hilsen fra
CustomerTrends AS

Rapporten"Lær av de beste!"


Hva skal til for å lykkes innen kundeservice?
 

  • Er det slik at de beste virksomhetene er de som jobber mest systematisk med tiltak for å få opp løsningsgraden i første kontaktpunkt?

  • Er det slik at kundeservicetilfredshet er viktigste måleparameter for et veldrevet kontaktsenter?

  • Er det slik at veldrevne kontaktsentre har lavere sykefravær?

  • Er det slik at de beste virksomhetene leder an innen digitalisering og er først ute med å ta i bruk chatbots?


Dette er spørsmål rapporten tar stilling til. Dybdeintervjuer fra seks av landets ledende kundeservicevirksomheter kombinert med egen innsikt gir deg fellesnevnere for hva som skal til for å lykkes i ditt kundesenter. 

Denne rapporten er laget for å hjelpe deg og din virksomhet til å fokusere på sentrale områder for å kunne levere gode resultater innen kundeservice.