top of page
CT Abonnement  I  Innhold

Fordeler ved å bli abonnent

"For alle som jobber med kundeservice, enten via egne kundesentre, kontaktsentre, kundetorg m.m., så byr morgendagen på nye utfordringer. Det gjelder å holde seg oppdatert.


Ved å tegne et abonnement hos CustomerTrends vil du ha en partner og medspiller i arbeidet med å holde deg oppdatert og aktuell på områder som er viktig for kundeservice din virksomhet. Vi er både glade og stolte av å lansere vår abonnementsløsning med et omfattende innhold.


Vår abonnementsmodell er utviklet etter ønsker og innspill vi har mottatt fra mange ledere og nøkkelpersoner i kundeservice. Vi har laget et innhold som er etterspurt.


For en fast sum per måned skal vi sørge for at du får godt og relevant påfyll som du vil ha stor nytte og glede av i ditt arbeidet med kundeservice!"

Bjarte Lyssand,
Partner i CustomerTrends

Dette får du av innhold: 

(verdi ca. 25 000,-)

- 6 nyhetsbrev per år med aktuelt stoff.


- Podcaster med aktuelle gjester og spennende tema innen kundeservice.

- Årlig rapport – kundeservicetrender fra utlandet.


- Rapporter om aktuelt tema innen kundeservice.

- 1 nettmøte med konsultasjon/rådgivning.

- Fri tilgang til Kundeserviceavisen

- 5 stillingsannonser i Kundeserviceavisen per år.


I tillegg får abonnenter 20% rabatt på andre tjenester hos CustomerTrends!