Fordeler ved å bli abonnent

For alle som jobber med kundeservice, enten via egne kundesentre, kontaktsentre, kundetorg m.m., så byr morgendagen på nye utfordringer. Det gjelder å holde seg oppdatert.


Ved å tegne et abonnement hos CustomerTrends vil du ha en partner og medspiller i arbeidet med å holde deg oppdatert og aktuell på områder som er viktig for kundeservice din virksomhet. Vi er både glade og stolte av å lansere vår abonnementsløsning med et omfattende innhold.


Vår abonnementsmodell er utviklet etter ønsker og innspill vi har mottatt fra mange ledere og nøkkelpersoner i kundeservice. Vi har laget et innhold som er etterspurt.


For en fast sum per måned skal vi sørge for at du får godt og relevant påfyll som du vil ha stor nytte og glede av i ditt arbeidet med kundeservice!


Dette får du av innhold   (verdi ca. 25000,-)
10 nyhetsbrev per år med aktuelt stoff.
10 podcasts per år med gjester og spennende tema.

Årlig rapport – kundeservicetrender fra utlandet.
Årlig trendundersøkelse om kundeservice i Norge.
1 rapport om aktuelt tema innen kundeservice.

1 e-bok om aktuelt tema.

1 nettmøte med konsultasjon/rådgivning.
Leverandørguide for kundeservice.
I tillegg får abonnenter 20% rabatt på andre tjenester hos CustomerTrends!

Du betaler kun kr. 500,- pr. måned

Tilleggsabonnement

Dersom virksomheten alt er abonnent kan det tegnes tilleggsabonnenment for kr. 100 per måned.

 

Podcast

Vi publiserer jevnlig podcaster med spennende gjester og lærerike tema. Her kan du lytte til og lære av de beste innen faget kundeservice.

Artikler

Fremtidsscenarier, analyser, intervjuer,  aktuelle tema, utfordringer og muligheter innen kundeservice. Dette er noe av det du kan lese i vår artikkelsamling. 

Nyhetsbrev

Vær først til å motta informasjonsskriv om hva vi jobber med, aktuelle saker og nyheter som omhandler kunderservice.
   
   Meld deg på nyhetsbrev >>

eBøker

Les våre digitale bøker hvor vi går dypere og grundigere til verks innen tematikken rundt kunderservice.

Rapporter

En gang i året publiserer vi en fyldig og grundig rapport basert på blant annet intervjuer og spørreundersøkelser vedr. kundeservice i fremtiden, utvikling, utfordringer og mye annet.

CT tjenester

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne.
Ta kontakt med for en hyggelig prat om kundeservice i din bedrift.

 
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring