top of page

AutoStore

Globale Service & Support operasjoner

Prosjektet

Vi gjennomførte omfattende analyser for å kartlegge utfordringer og muligheter, og basert på innsikten utviklet vi konkrete tiltak for å forbedre kundereiser og optimalisere prosesser. Vårt mål var å bidra til økt effektivitet og bedre kundeopplevelser i de globale Servive & Support operasjonene til AutoStore.

Vårt Team

IMG_6946_edited.jpg

Bjarte Lyssand

Senior Partner

IMG_7000_edited.jpg

Steinar B. Christensen

Daglig Leder

Picture3.jpg

Edvard Sævild Ree

Analytiker & Konsulent

Resultater

We chose CustomerTrends to help us develop a world leading partner service operation. They have analyzed, benchmarked our current setup, and structured feedback from partners. Together we have decided a project portfolio that will take us from great to greatest. We are very happy with the cooperation with CustomerTrends, and we give them our warmest recommendations.

Rune Gjelsten

Director of Regional Quality

Former Director Service & Support

AutoStore

Rune.jpg
bottom of page