Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2018 by CustomerTrends AS


Personvernerklæring

Om oss

Dette er CustomerTrends

CustomerTrends AS er et nyetablert selskap som driver med fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice. Vi ønsker å sette fokus og søkelys på spørsmål og utfordringer som toppledere og ledere av serviceorganisasjoner har i dag med formål å vite mer om hvordan fremtidens kundeservice blir.

 

Bak selskapet står Operative AS, Servicespesialistene AS og Ziel Consulting AS/servicehelten.no.

 
Initiativtakere og styremedlemmer
Steinar B Christensen

steinar.christensen@customertrends.no

Tlf: 957 05 514

Min operative erfaring fra ledelse og drift av kundesentre har jeg fra BKK og Fjordkraft. I denne perioden var jeg også en av initiativtakerne til etableringen av Bergen Kundeserviceforum, og har vært prosjektleder for Kundeservicedagene i Bergen fra første konferanse.

 

Som rådgiver og konsulent har jeg i en årrekke jobbet med utfordringer knyttet til strategi, marked, ledelse, kundeservice og digitalisering. Mange bedrifter og virksomheter står overfor store utfordringer, men også utrolig spennende muligheter i tiden som kommer.

 

Fornøyde kunder og brukere vil bli enda viktigere jo tøffere konkurransesituasjonen blir. Service og gode kundeopplevelser er ikke lenger bare viktig for de som jobber i kundeservice. Det er viktig for alle som jobber i bedriften, og toppledelsen bør ha kunder og deres opplevelser i samspill og interaksjon med bedriften som punkt i sine ledermøter. Fornøyde kunder er en forutsetning for å lykkes over tid.

 

Mitt mantra er derfor at "de som har og får flest fans, de vinner til slutt".

Hans Olav Bakås

hans.olav.bakas@customertrends.no

Tlf: 908 92 853

Det å i dag å lede et teknologiselskap som jobber på tvers av kunder i flere bransjen gir godt innblikk i digitaliseringen som nå pågår. Med erfaring fra bl.a å bygge «fremtidens kundeservice» gjennom mange år i ledende nordisk selskap har jeg fått mye spennende kunnskap og innsikt når det gjelder kunde og prosesser.

 

Det å jobbe kundesentrisk i endringsfasen er svært interessant. Det å utvikle kundesentre fra serviceorganisasjoner til salgsorganisasjoner, og fra transaksjonssenter til relasjonssenter er spennende, og det å jobbe med den analoge til digitale kundereisen er opplevelse. Mye handler om innsikt og det å forstå prosesser og trender, og samhandle både operativt og strategisk på helt andre måter enn tidligere.

 

Jeg pleier å si «spillet er snudd», før støttet teknologien oss, nå skal vi støtte teknologien.

Bjarte Lyssand

bjarte.lyssand@customertrends.no

Tlf: 958 32 596

Mitt forhold til kundeservice startet med en interesse for ledelse, og jeg kan ikke tenke meg noe mer utfordrende enn å arbeide som leder i en kundeserviceorganisasjon.

 

Menneskene og energien i en kundeserviceorganisasjon fasinerer meg sterkt, og de umiddelbare og kontinuerlige tilbakemeldingene fra driften gjør jobben svært spennende. Derfor har jeg solid erfaring som leder av kundeserviceorganisasjoner i Norden.

 

Jeg brenner for å utvikle prosesser som gjør det enkelt å være kunde, og jeg tror på en fremtid hvor arbeidsfordelingen mellom maskin og menneske vil gjøre kundeservice bedre og mer spennende.»