Velg abonnement

  • Årlig betaling

    kr6000
    1 års medlemskap Kr. 6000 (pr. mnd. Kr. 500)
     
    • Podcaster
    • E-bøker
    • Rapporter
    • Artikler
    • Personlig oppfølging og samtaler
    • 20% på tjenester fra CustomerTrends
  • Ekstra bruker

    kr1200
    1 års medlemskap for 1 tilleggsbruker
     
    • KUN for bedrifter som allerede har et hovedabonnement!
    • OBS! Bruker må registrere seg selv med egen bruker/passord.
    • Full tilgang til abonnements område.
    • Kun kr. 100,- pr. mnd. (faktureres for 12 mnd. av gangen)

* Ved å registrere deg her godtar du at vi sender faktura umiddelbart til epostadresse og selskap du oppgir.
** Abonnement fornyes automatisk årlig inntil det sies opp.
Alle priser eks.mva.

* Ved registrering gis det automatisk tilgang til abonnements sidene. 
   SE VILKÅR UNDER

Våre rapporter

Rapport-Trender.jpg

Trender fra kundeservice i utlandet

Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet?
Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. 


Pris for rapport + 60 minutter gjennomgang digitalt kr 4.900 eks mva.

Abonnenter av CT får rapporten gratis, og 20% på presentasjonen.

Skjermbilde 2019-12-17 14.55.17.png

KSInsight #01 - Lær av de beste!

Vi ønsket å finne ut hvordan de beste kundeservicevirksomhetene drives, hva de fokuserer på og jobber med for å levere gode kundeopplevelser. Vi har intervjuet seks av landets ledende kundeservicevirksomheter for å finne svar på dette.

KS 2021 - Utvikling av kundeservice

Hvordan blir fremtiden for kundeservice i Norge?

  • Når overtar robotene?

  • Når blir chat en større kanal enn telefon?

  • Hva er forventningene til fremtidens kunder?

Dette er eksempler på de 50 spørsmålene ledende eksperter på kundeservice har svart på, og grunnlaget for rapporten.

Bestillingsskjema rapporter
Våre rapporter

Takk for din bestilling