top of page
CT Mentor  I  Ensomt som leder?
Skjermbilde 2022-10-27 110015.png

CUSTOMERTRENDS


CT MENTOR
ENSOMT SOM LEDER?


Synes du av og til det er ensomt å være leder for kundeservice?

Kunne du tenke deg en fortrolig samtalepartner å diskutere utfordringer med?

Trenger du en dyktig mentor med lang erfaring som kundeserviceleder? 


Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Mentor.

Hva
Kartleggings-
samtale
Seleksjon av kandidater
Valg av mentor
Første møte- forventnings- avklaring
Evaluering
CT Mentor er:
-  Kartlegging/seleksjon av en passende mentor/samtalepartner.
-  En fortrolig og langsiktig dialog om kundeservice og ledelse.
-  En arena for personlig vekst og utvikling.
Hvordan
-  I en innledende kartleggingssamtale identifiseres dine behov og preferanser. 
-  CustomerTrends finner passende kandidater i sitt nettverk, og du velger den som passer best. 
-  CustomerTrends fasiliterer første møte, og klargjør slik at dere kan fortsette på egenhånd. 
-  Etter en avtalt periode initierer CustomerTrends en felles evaluering av nytte og effekt.   
Hvorfor
-  Kundeserviceledelse kan være ensomt.
-  Tilbakemeldinger og innspill fra en med tilsvarende kompetanse utenfor virksomheten kan være både nyttig og lønnsomt.
Aktuelle tema:

-  E
nsomt som leder

-  Ønske om en fortrolig samtalepartner
-  Kartleggingssamtale
-  Identifisere dine behov
-  Mentor med erfaring som kundeserviceleder

bottom of page
Customer Trends Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!