CT Consulting  I  Eksperter på kundeservice

Har du behov for ekstern bistand fra eksperter på kundeservice?

Trenger du hjelp fra konsulenter som virkelig forstår kundeservice?

Vil du ha innspill fra personer som har «hatt skoene på»?

Vil du ha tilgang på bistand fra personer med nettverk som omfatter Nordens beste kundesentre?


Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Consulting.  

Møte 1:

Forventnings-avklaring

Invitasjon av deltagere

Aksept av tilbud, og innhold i undersøkelsen

Datainnsamling

Rapport og presentasjon

Hva

CT Consulting er:


-  Konsulentoppdrag med fokus på alt omkring kunde- og service.


-  Konsulenttjenester basert på en åpen og direkte kommunikasjon.


-  Konsulenttjenester priset etter en enkel og transparent modell.

Hvordan

-  I en innledende og uforpliktende dialog identifiseres dine behov og preferanser.


-  CustomerTrends utarbeider et forslag til gjennomføringsprosess og et tilbudsutkast. 


-  Customer Trends gjennomfører prosjektet/arbeidet slik at det forstyrrer den daglige driften (kundene) i minst mulig grad.


-  Det gjennomføres jevnlige evalueringsmøter slik at du har kontroll på prosessen, og får det sluttproduktet du ønsker.

Hvorfor

-  CustomerTrends er det eneste konsulentselskapet som kun fokuserer på kundeservice.


-  CustomerTrends har lang erfaring som kundeserviceledere og vet hva som skal til for å lykkes.

 
-  Konkurransedyktige priser og transparent kostnadsmodell.

Eksempler på tidligere oppdrag:
 

-  Etablere ny kundeserviceorganisasjon

-  Forbedre enkeltområder som

-  Kundetilfredshet

-  Kostnader – Inntekter

-  Løsningsgrad
-  Outsourcing av kundeservice

-  Kultur- og lederutvikling

-  Kartlegging av kundepreferanser – kundedata

-  Valg av ny teknologi