top of page
CT Kundeinnsikt  I  Analyser og Rapporter
Arbeid med finansielle dokumenter

CUSTOMERTRENDS

 

CT Kundeinnsikt
ANALYSER OG RAPPORTER

Har du behov for innsikt som danner grunnlag for strategiske beslutninger?

 

Ønsker du at du hadde et overblikk over hva kundene dine tenker om din virksomhet?

 

Liker du å få data analysert og rapportert i et oversiktlig og enkelt format, med tydelige anbefalinger om hva som bør prioriteres fremover?

 

Om svaret er «ja», er CT Kundeinnsikt løsningen.

Hva
Hvordan
Hvorfor
  • Rapport som gir grundig innblikk i dine kunders oppfatninger og preferanser

  • Analyser som blant annet måler kundeatferd, kundetilfredshet, lojalitet og anbefalingsgrad (Net Promoter Score)

  • Analyser som løfter frem de viktigste driverne for å lykkes med å bygge sterke, varige og verdifulle kunderelasjoner.

  • Elektronisk innhenting av data fra kunder, brukere medlemmer eller innbyggere.

  • Triggersamtaler (1:1 intervjuer) med utvalgte kunder eller fokusgrupper.

  • Svarene analyseres av oss og presenteres i en strukturert og nyttig rapport.

  • Innsikt om dine kunder sørger for at du kan bygge langsiktige og verdiskapende relasjoner.

  • Tilbakemeldinger om markedet og kunder er viktigere enn noen gang, og sørger for at du for å skaffe deg et beslutningsgrunnlag for å ta riktige valg fremover.

  • CT Kundeinnsikt gir svært høy kost-nytte verdi.

bottom of page
Centrum Trafikkskole Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!