CT Kundeinnsikt I Analyser og Rapporter

CUSTOMERTRENDS
CT Kundeinnsikt
ANALYSER OG RAPPORTER
​
Har du behov for innsikt som danner grunnlag for strategiske beslutninger?
Ønsker du at du hadde et overblikk over hva kundene dine tenker om din virksomhet?
Liker du å få data analysert og rapportert i et oversiktlig og enkelt format, med tydelige anbefalinger om hva som bør prioriteres fremover?
Om svaret er «ja», er CT Kundeinnsikt løsningen.
Hva
Hvordan
Hvorfor
-
Rapport som gir grundig innblikk i dine kunders oppfatninger og preferanser
-
Analyser som blant annet måler kundeatferd, kundetilfredshet, lojalitet og anbefalingsgrad (Net Promoter Score)
-
Analyser som løfter frem de viktigste driverne for å lykkes med å bygge sterke, varige og verdifulle kunderelasjoner.
-
Elektronisk innhenting av data fra kunder, brukere medlemmer eller innbyggere.
-
Triggersamtaler (1:1 intervjuer) med utvalgte kunder eller fokusgrupper.
-
Svarene analyseres av oss og presenteres i en strukturert og nyttig rapport.
-
Innsikt om dine kunder sørger for at du kan bygge langsiktige og verdiskapende relasjoner.
-
Tilbakemeldinger om markedet og kunder er viktigere enn noen gang, og sørger for at du for å skaffe deg et beslutningsgrunnlag for å ta riktige valg fremover.
-
CT Kundeinnsikt gir svært høy kost-nytte verdi.