top of page
CT Kundeinnsikt  I  Analyser og Rapporter
Arbeid med finansielle dokumenter

CUSTOMERTRENDS

 

CT Kundeinnsikt
ANALYSER OG RAPPORTER

​

Har du behov for innsikt som danner grunnlag for strategiske beslutninger?

 

Ønsker du at du hadde et overblikk over hva kundene dine tenker om din virksomhet?

 

Liker du å få data analysert og rapportert i et oversiktlig og enkelt format, med tydelige anbefalinger om hva som bør prioriteres fremover?

 

Om svaret er «ja», er CT Kundeinnsikt løsningen.

Hva
Hvordan
Hvorfor
  • Rapport som gir grundig innblikk i dine kunders oppfatninger og preferanser

  • Analyser som blant annet måler kundeatferd, kundetilfredshet, lojalitet og anbefalingsgrad (Net Promoter Score)

  • Analyser som løfter frem de viktigste driverne for å lykkes med å bygge sterke, varige og verdifulle kunderelasjoner.

  • Elektronisk innhenting av data fra kunder, brukere medlemmer eller innbyggere.

  • Triggersamtaler (1:1 intervjuer) med utvalgte kunder eller fokusgrupper.

  • Svarene analyseres av oss og presenteres i en strukturert og nyttig rapport.

  • Innsikt om dine kunder sørger for at du kan bygge langsiktige og verdiskapende relasjoner.

  • Tilbakemeldinger om markedet og kunder er viktigere enn noen gang, og sørger for at du for å skaffe deg et beslutningsgrunnlag for å ta riktige valg fremover.

  • CT Kundeinnsikt gir svært høy kost-nytte verdi.

bottom of page