top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

113 - krevende samtaler om liv og død



"Har du veldig vondt et sted. Må du ringe 1-1-3. Hvis et liv kan gå tapt. Må du ringe veldig kjapt".


I vår nyeste podcast episode har vi besøk av seksjonsleder Inger Lise KristiansenAMK Tromsø ved Universitetssykehuset i Nord-Norge.


Hun forteller om hvordan de arbeider med rekruttering, trening, samtaleinnhold, de-brief og ledelse i en jobb hvor operatørene har minst én samtale hvor det står om liv og død på hver eneste vakt.


I NRK doku-serien 113 ble vi kjent med ambulansepersonalet ved AMK, men vi hadde lyst til å vite mer om heltene som arbeider på telefon. Alle som arbeider med kundeservice har noe å lære av hvordan de med telefonen som verktøy arbeider målrettet for å bli bedre.


Få en smakebit på podcasten her.

37 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page