steinarchristensenAug 13, 2021Lett å gjøre rettNy podcast! I denne episoden har Bjarte besøk av avdelingsdirektør, Monica Nyhagebråten. Hun har etter en suksessfull kundeservice...
steinarchristensenJul 5, 2021Les kundeserviceavisen.no i sommer!Det er nyttig å holde seg oppdatert. Les kundeserviceavisen.no i sommer. Et av områdene vi har sett på den siste tiden er sikkerhet i...
steinarchristensenJun 16, 2021Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandetNy rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår...
steinarchristensenJun 16, 2021Kundereisen - første steg til gode kundeopplevelserReidar Skorpen fra SeeYou er gjest hos Bjarte i denne episoden. Han deler fra sin erfaring om prosessen fra en kunde blir interessert i...
steinarchristensenJun 16, 2021Trender fra kundeservice i utlandetNy rapport er klar. Les rapporten her.
steinarchristensenJun 4, 2021God respons på kundeserviceavisen.noGode tilbakemeldinger på avisen. Mer enn 80 saker publisert. Ta en titt.
steinarchristensenJun 4, 2021High-end kundeserviceDagens gjest, Elisabeth Giske, leder Private Banking Direct i Nordea. Det er enheten for bankens mest formuende kunder, som har både høye...
steinarchristensenJun 4, 2021BemanningsplanleggingDenne gangen har Bjarte Lyssand besøk av direktør for WFM i Puzzel, Emma Skygebjerg. De diskuterer hensikten med bemanningplanlegging,...
steinarchristensenJun 4, 2021Kundeserviceledelse 2021Divisjonsdirektør Renate Sørestrand-Hansen i DNB leder en av landets aller største kundesentre, og hun brenner for faget ledelse. I denne...
steinarchristensenApr 21, 2021Robot som svarer e-postE-post har alltid vært problematisk for kundeservice, fordi kanalen utfordrer kravene til effektivitet og presis kommunikasjon med...
steinarchristensenApr 8, 2021Vi lanserer digital avis om kundeserviceNyhetsbrevet til abonnenter uke 14/21.
steinarchristensenApr 8, 2021Svært tilfredse kunder, år etter årSbanken har vært beste bank for privatkunder i EPSI målingen i en årrekke. I 2020 fikk de en score på nesten 81 poeng, mens snittet blant...
steinarchristensenMar 24, 2021Voice of the CustomerI denne podcast episoden spør vi hvordan man samler inn og nyttiggjør seg informasjon om kundene. Hver dag besvarer et kundesenter mange...
steinarchristensenMar 19, 2021Hvilken kundeservice vil kundene egentlig ha?Dette er et svært så relevant og aktuelt spørsmål, som Erlend Espedal fra Kantar og Hans Olav Bakås fra Mat Norge og CustomerTrends skal...