top of page
CT Artikler I Verdt å lese
Search

steinarchristensen
May 8, 2024
Generasjon Z og kundeservice
Les den nye CT-rapporten om generasjon Z som kunder. Det som er helt sikkert, er at denne generasjonen skiller seg fra tidligere. De er...

steinarchristensen
Jun 8, 2023
Ny B2B kundeservice rapport
SuperOffice har i samarbeid med CustomerTrends gjennomført en B2B undersøkelse om kundeservice i seks europeiske land. Undersøkelsen har...

steinarchristensen
May 19, 2023
MedarbeiderIndeks 2023
CustomerTrends har hatt et svært interessant samarbeide med NetNordic denne våren. Vi har sammen utarbeidet en medarbeiderIndeks, der vi...

steinarchristensen
May 19, 2023
Kundeservice i sosiale medier
Det er mange av våre abonnenter, og andre kunder vi jobber med, som er nysgjerrige på hvordan drive kundeservice i sosiale medier. Vi ser...


steinarchristensen
Jun 17, 2022
Kundeservice mot 2025
Dette er den andre trendanalysen vi i CustomerTrends har gjennomført. Den første studien og rapporten, KS2021, kom i 2018. Det var derfor...

steinarchristensen
Dec 20, 2021
E-bok målinger
Les vår nyeste e-bok her.

steinarchristensen
Aug 13, 2021
Nytt&Nyttig | Uke 32/21
Les nyhetsbrevet her.

steinarchristensen
Aug 13, 2021
Lett å gjøre rett
Ny podcast! I denne episoden har Bjarte besøk av avdelingsdirektør, Monica Nyhagebråten. Hun har etter en suksessfull kundeservice...

steinarchristensen
Jul 5, 2021
Les kundeserviceavisen.no i sommer!
Det er nyttig å holde seg oppdatert. Les kundeserviceavisen.no i sommer. Et av områdene vi har sett på den siste tiden er sikkerhet i...


steinarchristensen
Jun 17, 2021
steinarchristensen
Jun 16, 2021
Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet
Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår...

steinarchristensen
Jun 16, 2021
Kundereisen - første steg til gode kundeopplevelser
Reidar Skorpen fra SeeYou er gjest hos Bjarte i denne episoden. Han deler fra sin erfaring om prosessen fra en kunde blir interessert i...


steinarchristensen
Jun 16, 2021
Trender fra kundeservice i utlandet
Ny rapport er klar. Les rapporten her.

steinarchristensen
Jun 4, 2021
God respons på kundeserviceavisen.no
Gode tilbakemeldinger på avisen. Mer enn 80 saker publisert. Ta en titt.

steinarchristensen
Jun 4, 2021

steinarchristensen
Jun 4, 2021
High-end kundeservice
Dagens gjest, Elisabeth Giske, leder Private Banking Direct i Nordea. Det er enheten for bankens mest formuende kunder, som har både høye...

steinarchristensen
Jun 4, 2021
Bemanningsplanlegging
Denne gangen har Bjarte Lyssand besøk av direktør for WFM i Puzzel, Emma Skygebjerg. De diskuterer hensikten med bemanningplanlegging,...

steinarchristensen
Jun 4, 2021
Kundeserviceledelse 2021
Divisjonsdirektør Renate Sørestrand-Hansen i DNB leder en av landets aller største kundesentre, og hun brenner for faget ledelse. I denne...

steinarchristensen
May 5, 2021

steinarchristensen
May 4, 2021
bottom of page