top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Kundereisen - første steg til gode kundeopplevelser


Reidar Skorpen fra SeeYou er gjest hos Bjarte i denne episoden. Han deler fra sin erfaring om prosessen fra en kunde blir interessert i et produkt, eller en tjeneste, til kjøpet er gjennomført.


Hør både om hvordan bør prosessen optimaliseres for at kunden skal få en god opplevelse, og om hvilke prosessfeil som må unngås.


Dette er episoden for deg som vil lage gode kundereiser, og skape varige kunderelasjoner.


Hør en smakebit her. Våre abonnenter har tilgang til hele podcasten ved å logge seg inn.


72 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil, men jeg gjør mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?