top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Advisory Board - gode hjelpere som vil oss vel


Vi i CustomerTrends (CT) har etablert et Advisory Board (AB) bestående av fire dyktige og engasjerte ambassadører for kundeservice bransjen. Hensikten er å få konstruktive og nyttige innspill til vårt videre utviklingsarbeid i CT.


Trine Lise Ness Grimstad har svært god innsikt i den sterke sammenhengen som finnes mellom medarbeiderentusiasme og kundelojalitet. Det er spesielt endringsledelse med stor kulturbevissthet, samt tydelig, inspirerende og forutsigbar ledelse, som kjennetegner Trine Lise sine kompetanseområder. I tillegg har hun erfaring fra topplederstillinger innen salg og service gjennom en årrekke.


Vi er stolte av å ha Trine Lise med i vårt AB, med alle hennes erfaringer og sitt brennende engasjement for kundeservice. I dag jobber Trine Lise som Senior Rådgiver, Lead CX i Waken AS


Vi presenterer hele vårt AB i ukene fremover.

51 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page