top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Advisory Board - gode hjelpere som vil oss vel


Vi i CustomerTrends (CT) har etablert et Advisory Board (AB) bestående av fire dyktige og engasjerte ambassadører for kundeservice bransjen. Hensikten er å få konstruktive og nyttige innspill til vårt videre utviklingsarbeid i CT.


Trine Lise Ness Grimstad har svært god innsikt i den sterke sammenhengen som finnes mellom medarbeiderentusiasme og kundelojalitet. Det er spesielt endringsledelse med stor kulturbevissthet, samt tydelig, inspirerende og forutsigbar ledelse, som kjennetegner Trine Lise sine kompetanseområder. I tillegg har hun erfaring fra topplederstillinger innen salg og service gjennom en årrekke.


Vi er stolte av å ha Trine Lise med i vårt AB, med alle hennes erfaringer og sitt brennende engasjement for kundeservice. I dag jobber Trine Lise som Senior Rådgiver, Lead CX i Waken AS


Vi presenterer hele vårt AB i ukene fremover.

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page
Customer Trends Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!