top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

CustomerTrends lanserer abonnement på viten og innsikt


Bjarte Lyssand og Steinar B. Christensen i CustomerTrends AS er stolte av å kunne lansere selskapets abonnementsløsning. Innholdet er tilpasset deg som er opptatt av kundeservice, og det er basert på tilbakemeldinger fra en omfattende undersøkelse blant nøkkelpersoner i bransjen. Vi har blant annet laget en rekke podcast episoder med spennende og interessante gjester fra kundeservice. Her får du viten og innsikt om ulike tema fra ledere i selskaper som Fjordkraft, Sbanken, Tryg og Nordea for å nevne noen. Du får også tilgang til relevante artikler, rapporter og ebøker. På nettidene for abonnenter vil vi jevnlig legge ut og publisere viten og innsikt om kundeservice.

Les mer om fordelene ved å abonnere her: https://www.customertrends.no/abonnement

215 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil, men jeg gjør mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?