top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Fra god til fantastisk kundetilfredshet



Utvikling og forbedring bør være en del av hverdagen for alle enheter i alle type virksomheter. Noen har derimot større fokus på dette arbeidet enn andre. Det gir vanligvis også andre – og bedre – resultater. Da handler det om å sette seg mål, og jobbe systematisk med små og store forbedringstiltak i hverdagen.


I denne podcasten har Bjarte besøk av Trond Prestø som leder DNB Bedriftssenter.Hør hvordan de har arbeidet målrettet for å bestige de høyeste topper, og bli ett av landets ledende kundeservicemiljøer.


Dette er episoden for deg som vil vite mer om hvordan man jobbet målrettet for å bli blant de aller beste. Som abonnent har du tilgang til hele podcasten når du er innlogget.


Hør gjerne en smakebit her.

46 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page