• steinarchristensen

Fra god til fantastisk kundetilfredshet



Utvikling og forbedring bør være en del av hverdagen for alle enheter i alle type virksomheter. Noen har derimot større fokus på dette arbeidet enn andre. Det gir vanligvis også andre – og bedre – resultater. Da handler det om å sette seg mål, og jobbe systematisk med små og store forbedringstiltak i hverdagen.


I denne podcasten har Bjarte besøk av Trond Prestø som leder DNB Bedriftssenter.Hør hvordan de har arbeidet målrettet for å bestige de høyeste topper, og bli ett av landets ledende kundeservicemiljøer.


Dette er episoden for deg som vil vite mer om hvordan man jobbet målrettet for å bli blant de aller beste. Som abonnent har du tilgang til hele podcasten når du er innlogget.


Hør gjerne en smakebit her.

31 views

Recent Posts

See All
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Konsulenthus, analyser og rådgivning

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring