• Steinar B. Christensen

Hva kjennetegner vellykkede endringsprosesser i kundeservice


Er det slik, som noen påstår, at personer som arbeider med kundeservice er mindre endringsvillige enn andre? Om de er mer opptatt av stabilitet hvordan bør man da gjennomføre nødvendige endringer og forbedringer. Disse tema diskuterer vi i denne episoden med Claus Bay Eriksen fra Winspire. Dette er fra episoden for deg som er interessert i gode endringsprosesser i kundeservice, og hva som er kritiske suksessfaktorer fra en som har gjennomført en rekke slike prosesser med kundesentre i Danmark.


https://www.customertrends.no/podcast-free/episode/4ac2ffbb/endring-nar-organisasjonen-helst-vil-ha-stabilitet-en-smakebit


Bli abonnent av CustomerTrends for å høre hele dialogen vår.

15 views
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring