top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Nyhet! Leverandørguide innen kundeservice


CustomerTrends lanserer nå en nyhet som vil være til stor nytte for alle virksomheter som driver med kundeservice. Det er langt over 100 ulike leverandører til ulike deler av kundeservicebransjen, og nå samler vi alle på én plass:



Om du trenger en ny chatbot, spesifikk trening eller nye headset, så vil du finne alle leverandørene på ett sted.

Vi gjennomførte tidligere i år en markedsundersøkelse blant kundeservice ledere. En tydelig tilbakemelding var at dere ønsket en enkel oversikt over tilbydere av ulike produkter og tjenester til kundeservicebransjen. Vi lanserer nå den første versjon av denne leverandørguiden.

Dette er guiden jeg selv savnet!

Bjarte Lyssand har lang erfaring som kundeserviceleder, og han har vært primus motor for utarbeidelsen av leverandørguiden.

«Jeg ville hatt stor nytte av en slik oversikt da jeg selv var kundeserviceleder. Vi hadde ofte behov for ulike produkter og tjenester, men det var utfordrende å skaffe seg oversikt over alle leverandørene. En leverandørguide vil være tidsbesparende i en hektisk hverdag. Det pågår en rivende utvikling i kundeservice,

så det å finne gode leverandører som kan bistå med sin spisskompetanse på en enkel måte er blitt viktigere.»

Tilbakemeldinger og innspill

Vi har som målsetting at leverandørguiden skal bli så komplett som mulig, og ønsker derfor både tilbakemeldinger og innspill på flere kategorier og selvsagt leverandører av ulike typer produkter og tjenester som burde vært en del av guiden. Det er bare å sende oss en epost til oss - det vil vi sette stor pris på. Bruk da:

post@customertrends.no

84 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil, men jeg gjør mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?