top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Robot som svarer e-post


E-post har alltid vært problematisk for kundeservice, fordi kanalen utfordrer kravene til effektivitet og presis kommunikasjon med kundene.


Dagens gjest, direktør Ole Kristian Haug fra KnowIT Insight, forteller i denne episoden om ny teknologi som kan hjelpe til med denne viktige og populære kommunikasjonskanalen. Dette er episoden for deg som er nysgjerrig på hvordan man kan revitalisere e-post kanalen.


Hør en teaser til hele podcasten her.


Alle abonnenter har tilgang til hele podcasten med Ole Kristian Haug.



47 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil, men jeg gjør mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?