• steinarchristensen

Voice of the Customer



I denne podcast episoden spør vi hvordan man samler inn og nyttiggjør seg informasjon om kundene. Hver dag besvarer et kundesenter mange kundehenvendelser, men det er vanskelig å få oversikten over kundenes ønsker og behov på en strukturert måte.

Dagens gjest, Thomas Rødseth fra Puzzel, forteller om hvordan ny teknologi kan bistå med både innsamling og analyse av data slik at virksomheten kan utnytte data til å bli enda bedre.


Her kan du få en smakebit. Vår abonnenter har tilgang til hele podcasten.



12 views

Recent Posts

See All
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Konsulenthus, analyser og rådgivning

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring