CT Barometer  I  Hvor god er du?
Lurer du på hvor god din kundeservice egentlig er?
Trenger dere konkrete innspill på hva dere bør gjøre for å utvikle kundeservice dit dere ønsker?
Vil du å involvere organisasjonen for å samle strukturerte innspill fra de som «sitter med skoene på»?
Vil du ha innsikt i hva de «andre» gjør for å bli best?


Om svaret er «ja», så er løsningen CT Barometer.
Hva
Hvordan
Hvorfor

CT Barometer er en rapport basert på en intern undersøkelse, ledende kompetanse på kundeservice og beste praksis innen 6 hovedtema.


CT Barometer forteller deg hvor god din kundeservice er sammenlignet med andre, og gir deg konkrete innspill på hva dere kan gjøre for å bli best.

Forberedelse-
introduksjon
informasjon
Gjennomføring-
datafangst internt
Analyse- rapport- 
forbedringsforslag
Presentasjon for ledergruppen i KS

Arbeidet innledes med et kort møte for å avklare noen få praktiske punkter. CT Barometer krever liten innsats fra ledergruppen, og forstyrrer driften minimalt.
 

Alle i kundeservice deltar i en undersøkelse (15-20 min).


Svarene samles i en rapport som også inneholder sammenligning med de beste på ulike områder, og konkrete forslag til forbedring.

CT Barometer:  
- er enkel og kostnadseffektiv.  

- engasjerer organisasjonen, og skaper et godt fundament for endring.

- er en god evaluering, og gir forslag til forbedringer.
Aktuelle tema:

-  Intern undersøkelse

-  Hvor god er din kundeservice?
-  Hvordan kan du bli best?
-  Datafangst
-  Rapport og evaluering