top of page
man-845847_1920.jpg
KS Medarbeiderindeks
2024
CT-Logo-6-hvit.png
Hvor mye tror du engasjerte medarbeidere
har å si for god kundeservice?
50%
Delta i en undersøkelse av medarbeidere i kundeservice

Det å utvikle attraktive arbeidsplasser, og legge til rette for engasjerte medarbeidere i en god prestasjonskultur har aldri vært viktigere. Særlig fordi kampen om de beste kandidatene har hardnet til.

Sentrale kundeserviceledere har utpekt manglende tilgang på kvalifisert arbeidskraft som den viktigste utfordringen i 202
4. 

Dine data behandles konfidensielt.
Sender du undersøkelsen ut i din kundeservice- organisasjon, har vi gleden av å sende deg en benchmark-rapport som viser hvordan dine medarbeidere har svart sammenlignet med andre i tilsvarende stillinger.
bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil, men jeg gjør mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?