top of page
man-845847_1920.jpg
KS Medarbeiderindeks
2024
CT-Logo-6-hvit.png
Hvor mye tror du engasjerte medarbeidere
har å si for god kundeservice?
50%
Delta i en undersøkelse av medarbeidere i kundeservice

Det å utvikle attraktive arbeidsplasser, og legge til rette for engasjerte medarbeidere i en god prestasjonskultur har aldri vært viktigere. Særlig fordi kampen om de beste kandidatene har hardnet til.

Sentrale kundeserviceledere har utpekt manglende tilgang på kvalifisert arbeidskraft som den viktigste utfordringen i 202
4. 

Dine data behandles konfidensielt.
Sender du undersøkelsen ut i din kundeservice- organisasjon, har vi gleden av å sende deg en benchmark-rapport som viser hvordan dine medarbeidere har svart sammenlignet med andre i tilsvarende stillinger.
bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil og kan ikke tilby bindende tilbud på vegne av Customer Trends. Imidlertid skal jeg gjøre mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?