• admin

Stor interesse for "Kundeservice mot 2021"

Updated: May 10

Det har vært stor interesse for undersøkelsen «Kundeservice mot 2021». Vi har gått målrettet til nøkkel- og kontaktpersoner innen kundeservice i Norge for å få gode innspill og tanker rundt utviklingen innen kundeservice området de neste årene.


Da flere har bedt om å få en utsettelse på undersøkelsen har vi satt ny svarfrist til primo august. Dette betyr at analysearbeidet vil utsettes, og rapporten vil ferdigstilles i løpet av august. 


For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.

Sommerhilsen fra

CustomerTrends AS





21 views
Vi ønsker å høre fra deg

En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne. 

Fremtidsscenarier og analyser innen kundeservice

CustomerTrends
co/ Media City Bergen
Mediekuben
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN

  • Facebook - Hvit Circle
  • Linkedin - Hvit Circle

© 2020 by CustomerTrends AS          Personvernerklæring