top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese
  • Writer's pictureadmin

Vi har lenge lurt på hvordan fremtiden blir for kundeservice.

Updated: Oct 31, 2018

Når overtar robotene, når blir chat en større kanal enn telefon og hva er forventningene til fremtidens kunder? Vi har lett etter rapporter og analyser, men fant ikke noe som omhandlet Norge og det norske markedet. - Dette måtte vi gjøre noe med.

Vi som startet selskapet Customer Trends er tre erfarne kundeserviceledere, og sammen har vi nå laget den rapporten vi savnet. Vi laget en spørreundersøkelse, vi fikk svar fra ledende eksperter på kundeservice og vi har skrevet en rapport som tar for seg alt omkring kundeservice i Norge i 2021. Tilbakemeldingene fra de som har lest rapporten er svært gode.

Er du nysgjerrig på fremtiden for kundeservice?

Ønsker du å lese vår nye rapport så kan den bestilles her!


374 views

Recent Posts

See All

Ny rapport: Trender fra kundeservice i utlandet

Ny rapport fra CustomerTrends! Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet? Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. Alle være abonnenter har tilgang til rapporten ved

bottom of page

CT ChatBot (beta)

online

Hei, jeg er Customer Trends chatbot! Jeg kan tidvis svare feil og kan ikke tilby bindende tilbud på vegne av Customer Trends. Imidlertid skal jeg gjøre mitt beste for å gi deg svar på det du skulle lure på. Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?