top of page
CT Artikler I Verdt å lese
Search

steinarchristensen
Dec 4, 2020
Koronakrisen gir også nye muligheter
Vi har gjennomført en undersøkelse rundt Korona situasjonen, og har fått mange spennende tilbakemeldinger fra ledere og nøkkelpersoner...

steinarchristensen
Dec 3, 2020
Coop automatiserer kundereisen
Last ned artikkelen her.

steinarchristensen
Dec 3, 2020
Coop automatiserer kundereisen
Coop sin innovasjonsavdeling, Coop X, jobber målrettet med utvikling, analyse og design av automatiserte kundeopplevelser. Coop er Norges...


steinarchristensen
Nov 19, 2020
CT korona rapport november 2020
Her kan du lese rapporten.

steinarchristensen
Nov 4, 2020
Nyhet! Leverandørguide innen kundeservice
CustomerTrends lanserer nå en nyhet som vil være til stor nytte for alle virksomheter som driver med kundeservice. Det er langt over 100...

steinarchristensen
Oct 14, 2020
Dagligvarebutikk med automatisert betjening
Steinar Fredheim, fagansvarlig for Merkur programmet Nærbutikken er helt avgjørende for å skape et levende lokalsamfunn. Butikken er ikke...

steinarchristensen
Oct 14, 2020
Dagligvarebutikk med automatisert betjening
Les artikkelen her.

steinarchristensen
Sep 23, 2020
Superagenter og kunstig intelligens
Les artikkelen her.

steinarchristensen
Sep 14, 2020
Lederskap i fremtidens kundeservice
Å være leder av et moderne kontaktsenter er mer krevende enn noen gang. Det er mange forventninger til rollen innenfor tradisjonelt...

steinarchristensen
Sep 11, 2020
Lederskap i fremtidens kundeservice
Les hele artikkelen her :-)

steinarchristensen
Aug 28, 2020
AI er i ferd med å bli fundamentet i kundeservice
Les artikkelen her.

steinarchristensen
Aug 28, 2020
AI er i ferd med å bli fundamentet i kundeservice
Ifølge analyseselskapet Forrester er det bare et spørsmål om tid før AI blir selve fundamentet i kundeservice. Kunstig intelligens vil...

steinarchristensen
Aug 20, 2020
Lytter seg til innsikt
Leder av kundeservice i Frende, Bjørn Bohne, er en av våre abonnenter som lytter seg til nyttig innsikt. Vi har spurt Bjørn om hvilken...

steinarchristensen
Aug 13, 2020
Den vanskelige samtalen
Les artikkelen i pdf her.

steinarchristensen
Aug 13, 2020
Den vanskelige samtalen
Det er flere innfallsvinkler til den vanskelige samtalen i jobbsammenheng. Hva som er en vanskelig samtale er situasjonsbestemt. Det kan...

steinarchristensen
Jul 7, 2020
Fra kostsenter til vekst driver
Les artikkelen i PDF her:

steinarchristensen
Jul 7, 2020
Fra kostsenter til vekst driver
Kundeservice er det viktigste kontaktpunktet i kundereisen. Når kunder er frustrerte eller sinte, har den første personen de snakker med...

steinarchristensen
Jun 30, 2020
Bruk av AI til rekruttering i kundeservice
Last ned artikkelen i PDF her.

steinarchristensen
Jun 30, 2020
Bruk av AI til rekruttering i kundeservice
Vil bruk av maskiner og kunstig intelligens (AI) gi bedre rekruttering til kundeservice? Det er et interessant spørsmål, også aktualisert...

steinarchristensen
Jun 23, 2020
Hvilken tone møter du og dine ansatte kundene med?
Last ned artikkelen i PDF her:
bottom of page